Политика на хотела

ПОЛИТИКА НА ХОТЕЛА

Настаняване:

След 14:00 часа в деня на настаняване.

Освобождаване:

До 12:00 часа в деня на напускане

Гарантиране на резервации и защита от дублиране на резервация:

За да е гарантирана Вашата резервация е необходимо да бъде заплатен депозит на стойността на първата нощувка, в рамките на 24 часа след направата й, а когато това е официален почивен ден - в първия работен ден. Хотел Хера си запазва правото да анулира резервации, за които не е заплатен депозит в срок, като резервираното помещение ще бъде пуснато за препродажба.

Анулиране на резервации:

При анулиране на резервация до един ден преди пристигане, заплатения депозит на стойност първата нощувка не се възстановява. Останалата сума, ако е заплатена цялата или по-голяма сума от изискуемия депозит, се възстановява в рамките на 30 (тридесет) календарни дни по сметката на клиента. В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на сумите става, чрез нареждане на обратна операция по картата в срок от 30 (тридесет) календарни дни. 

При непристигане, без да е направена анулация на резервацията, заплатената сума не се възстановява.

За всички резервации направени по условията за ранно записване, до 30.04.2016 г., ползващи 30% намаление от общата цена и срок за 100% заплащане до 10.05.2016 г., при анулиране след срока за плащане сумата не се възстановява. Имената по тези резервации могат да бъдат променяни без санкции.

Всички анулации на резервации се правят в писмена форма и се изпращат по имейл на herasozopol@gmail.com

Защита на личните данни при плащане на резервация с дебитна/кредитна карта:

Защитата на Вашите лични данни е важна за нас. Ние оценяваме оказаното ни доверие избирайки да посетите хотел Хера, Созопол и следваме произтичащите от това ангажименти да пазим неприкосновеността на предоставената ни от Вас лична информация като се стремим строго да се придържаме към ЗЗЛД. За повече подробности относно това какви мерки сме предприели за опазване на Вашите лични данни моля да посетите страницата Защита на лични данни

Късно освобождаване на стаята:

Ако желаете да се възползвате от услугата късно освобождаване на стая или да удължите престоя си, моля свържете се с Рецепция и заявете Вашето желание. В деня преди отпътуването те ще Ви дадат отговор дали това е възможно. Цената за късно освобождаване до 16:00 е 30 лв. След 16:00 - 80% от цената на двойна стая (96 лв.). Моля да се има предвид, че при късно освобождаване е възможно стаята да бъде променена.

Работно време на ресторанта:

Закуската на блок маса е от 8:00 до 10:00 часа. Вечерята за туристи заплатили пакет HB е от 18:00 до 19:30 часа. Не се разрешава изнасянето на храна и напитки извън територията на ресторанта по време на закуската или вечерята. В случай на нерегламентирано изнасяне на храна, моля да имате предвид, че е много вероятно да бъдете таксувани за това.

Работното време на ресторанта е от 8:00 до 24:00 часа и извън часовете за закуска и вечеря той работи с меню „А ла карт”. Като поръчки за кухнята се изпълняват до 23:00 часа.

Поръчки за румсервиз се приемат от 10:00 до 22:00 часа, като към сметката Ви ще бъде начислена допълнителна такса (Room service charge) независимо от стойността на поръчката Ви.

Политика за алкохолни напитки:

Съгласно българското законодателство, не се предлага и сервира алкохол на гости под 18-годишна възраст.

Политика за пушенето:

В съответствие с българското законодателство, хотел Хера спазва политика да не се пуши във всички вътрешни части на хотела, в това число: стаи за гости, обществени площи и коридори. Определените зони за пушене са разпределени в рамките на откритата част на хотела.

Поведение:

Ние сме вежливи, усмихнати и любезни с нашите гости и очакваме те също да се държат по приятен и културен начин. Личното спокойствие за всеки един от останалите ни гости е наш приоритет. Скачания, ругатни и хулиганско поведение са оскърбителни и не се толерират. Хотелът си запазва правото да санкционира гост или гости, които умишлено или по непредпазливост причиняват увреждане на хотела или обзавеждането. Ако тези щети се установят, след като гостът си е тръгнал, хотелът си запазва правото да се свърже с туроператора или други органи за по-нататъшна помощ.

Моля да се съобразявате със следните общи правила:

Домашни любимци:

Домашни любимци не са разрешени в хотела.

Паркинг:

Хотелът разполага със собствен паркинг, неохраняем, който е безплатен за гостите на хотела, в зависимост от наличността на местата за паркиране. Хотелът не носи отговорност за щети или кражба на превозни средства, паркирани на територията на паркинга към хотела.

Видео наблюдение:

Хотел Хера е оборудван със система за постоянно видеонаблюдение в общите части. От настаняването си в хотела до неговото освобождаване, всеки гост предоставя право да бъде сниман, видеозаписван, или засниман, без заплащане или възнаграждение.

Безопасност:

Хотел Хера осигурява сейф на рецепция. Използването му се начислява като допълнителна услуга. За подробна информация, моля попитайте на рецепция. Хотелът не носи отговорност за каквито и да било ценности и пари, оставени незаключени извън сейфа, както в стаите, така и в общите помещения.

Камериерски услуги:

Ние предлагаме почистване на стаите всеки ден в часовете между 08:00 до 16:30 часа. Ако има поставена табелка "Не безпокойте" до 15:00 стаята ще бъде почистена на следващия ден. Ако имате нужда от нещо след 16:30 часа, моля попитайте на рецепция.

Изгубени вещи:

Хотел Хера не носи отговорност за изгубени, повредени или откраднати лични вещи. Намерени вещи се съхраняват на рецепция 30 (тридесет) календарни дни, след този срок ако те не са потърсени, хотелът си запазва правото да бъдат унищожени или да бъдат дарени на местна благотворителна организация.

Оплаквания, възстановявания на средства и щети:

Всеки коментар или жалба по отношение на престоя трябва да се направи във фронт офиса или на управителя на хотела по време на престоя, така че въпросът да бъде решен веднага. Хотелът си запазва правото да таксува гости за причиняване на щети, съзнателно причинени, по небрежност или непредпазливост. Хотелът е предмет на законови проверки, включително, свързани с пожар, лицензиране, развлечения, здравеопазване, хигиена и безопасност. Всички условия се тълкуват в съответствие с българското законодателство. 

Хотелът не поема никаква отговорност за услуги, предоставени от трети страни на гостите.

Плащане на допълнителни услуги:

Всички цени са в национална валута, която е български лев (BGN). Всички плащания се обработват в лева, както се изисква от закона. На рецепцията се приемат следните кредитни карти: MasterCard, Visa карти и Maestro.

Пожарна безопасност:

Тъй като ние сме загрижени за безопасността на нашите туристи и персонал, сме взели много сериозни мерки, за да се предотвратят всякакви пожарни инциденти. Всички служители са преминали обучение по пожарна безопасност и са запознати с противопожарните процедури. На гърба на вратите във всяка стая, както и на всеки етаж, са разположени евакуационни планове. Моля, прочетете ги внимателно. Хотелът е оборудван с детектори за дим в стаите и общите части. Има система за пожароизвестяване. На всеки етаж и до всеки пожарен кран са разположени пожарогасители. Ако се открие пожар или дим, запазете спокойствие и се обадете на рецепция веднага. Не забравяйте да съобщите следното:

Природни бедствия, наводнения, земетресения и др.

В случай на природно бедствие:

Последици при нарушение на политиката на хотела:

В случай на нарушаване на правилата и политиките на хотела, ръководството може да се прибегне до прекъсване на резервацията веднага, без да носи отговорност за възстановяване на суми или обезщетение. От всички гости, служители и представители на туроператорите се очаква да се придържат към тази политика. За допълнителна информация относно хотелската политика и предлаганите услуги, моля вижте справочника, който може да се намери във всяка стая.

 

ЖЕЛАЕМ ВИ ПРИЯТЕН ПРЕСТОЙ В НАШИЯ ХОТЕЛ!